Szick Sándor

5 lépés, mely erősebbé teszi a social media stratégiádat

2018. január 18. - szicksandor

 

social-media-puzzle.jpegNemrég jelent meg egy írásunk, amiben azt részleteztük, hogy napjainkban miért is elengedhetetlenül fontos egy értékesítő számára is, hogy aktívan jelen legyen a közösségi médiában. Mivel hamarosan hárommilliárd felhasználója lesz a közösségi site-oknak, ezért nagyon fontos, hogy a saját oldalunkat megfelelő startégiával építsük fel, és ne csak puffogtassunk a nagyvilágba.

Folyamatosan fejlődő, erős stratégiával tudjuk csak a márkánk ismeretségét állandóan növelni, ami az értékesítésünk növekedéséhez vezet. Az alábbiakban öt egyszerű tippet olvashatsz, ami segít felépíteni a stratégiádat és megerősíteni a márkádat.

1. Legyen egyértelmű a célközönséged!

Fontos, hogy tudd, ki a te célközönséged. Fontos, hogy ismerd és megértsd őket. Tudd, hogy mit szeretnének látni, hallani tőled, mik azok az információk, érdekességek, amiért követnek téged. Ezek alapján tudsz majd egy releváns, hűséges és aktív közösséget felépíteni.

2. Tudd, hogy pontosan mik a céljaidat!

Minden bejegyzésed, posztod hűen tükrözze a céljaidat, szándékodat. Ha forgalmat akarsz növelni egy termék értékesítésével, akkor hirdesd a terméket. Ha aktív követői bázist akarsz kialakítani, akkor szolgáld ki őket érdekes, izgalmas tartalommal, és szólítsd meg őket, kommunikálj velük. Amennyiben tiszta a cél, akkor olyan posztokat hozol létre, amely fókuszban tartja a követőidet.

goals-2691265_960_720.jpg

3. Legyen vonzó a tartalmad!

Attól, hogy ismered a célközönségedet és tudod a céljaidat, még nem biztos, hogy mindig megfelelőek lesznek a posztjaid. Az értékes tartalom a lelke mindennek. Ahogy már az előző pontban is említettük, legyen érdekes, értékes a tartalmad. Ossz meg érdekes híreket, tanácsokat, tegyél fel a témához kapcsolódó kérdéseket, legyenek a szakmához, az üzlethez kapcsolódó szakértői posztok is. Minden olyan, amiért valóban érdemes követni téged. Mert ha érdekes és hiteles vagy, jobban elfogadják és követik a márkádat is. A kiskutyás posztok nagyon aranyosak, de napi ötvenet látunk belőle, és egy rövid idő után komoly értéket már nem tud adni. 

4. Legyél társasági lény!

Meg fogsz lepődni, de a követőid az értékes tartalmaidon túl rád is kíváncsiak. Legyél kölcsönhatásban az emberekkel, mert nem fogják megosztani a tartalmaidat. Megjegyzés, like, követés, a legfontosabbak. Amikor a követőid reagálnak egy tartalmadra, kommentelnek, akkor te is válaszolj nekik. Mutasd meg magad, írd le a véleményed, köszönd meg a hozzászólást vagy akár dícsérd is meg őket. Meg fognak őrülni érted!

human-995562_1920.jpg

5. Ellenőrizz és elemezz!

Miután végrehajtottad a stratégiádat, ellenőrizd, hogy amit csináltál, az megfelelően működik-e. Ellenőrizd le, hogy melyik és milyen típusú posztok voltak a legsikersebbek, melyik kapta a legtöbb lájkot, melyiket osztották meg a legtöbben. Ezek felbecsülhetetlen információk lehetnek a számodra ahhoz, hogy tudd, milyen információkra, posztokra kell összpontosítanod, mik azok, amiket a közösséged szeret.

Látogass el honlapunkra, a www.szicksandor.hu-ra és kövess bennünket a szicksandor.blog.hu oldalunkon, valamint a https://www.facebook.com/szicksandor oldalon, hogy még több érdekes cikket olvashass tréningekről, motivációról, üzletről. Honlapunkon tájékozódhatsz előadásainkról és tréningjeinkről, melyekre ott jelentkezni is tudsz. Amennyiben pedig ötleted, témád, kérdésed van, vagy együttműködnél velünk, keress minket bátran a https://www.facebook.com/szicksandor oldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://szicksandor.blog.hu/api/trackback/id/tr9013554299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása